dijous, 19 de maig del 2016

mit app inventor



App Inventor: aquesta app serveix per fer aplicacions, només per android, a partir d'un conjunt bastant gran d'eines bàsiques. A part, aquest sistema és gratuït i fàcil de descargar i pertany a google.








HelloPur: és una aplicació senzilla, fàcil de fer-la. Es crea un botó que on i poses una imatge d'un gat en ell, i després programar el botó de manera que quan es fa clic a un "meu" que reprodueix el so. Per fer l'aplicació de HelloPurr, es necessita la imatge d'un gat i un arxiu d'àudio amb un so "miau".  Aquests arxius estan en uns enllaços o clicant els pots guardar al obrir-los i aplicar-los al programa.


                        

Paint pot: Aquesta aplicació que hem fet em pocs temps, tracta sobre pintar una imatge insertada per nosaltres ( en el nostre cas em insertat una imatge de la cara del gat). En la aplicació hi hem ficat tres botons on hi hem escrit els colors: blau, verd i vermell i l'em pintat cadascun del seu color; on podem decorar la imatge i també podem borra el que em fet sobre l'imatge amb el Wipe al clicar-lo.











Pantpot Part 2: Aquesta aplicació es la mateixa que l'anterior, però modificant i afegint algunes coses com dos botons ( Big dots, Small dots) al costat on estava el botó de WIPE; on cadascun pintava més fi i l'altre més gruixut.













MoleMash: Aquesta aplicació ha sigut més difícil que l'anterior ja que em tingut que afegir més.
En aquest cas, tenim que afegir una figura i va canviant de posició aleatòriament i el jugador guanya tocant la figura abans que desaparegui i torni a canviar de posició.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada